Między tekstem a kulturą. Z zagadnień przekładoznawstwa

Anna Zielińska-Elliott 430 Murakami Haruki (2007) Kafka nad morzem. Przełożyła Anna Zielińska- -Elliot. Warszawa: Muza. Murakami Haruki (2008) „Tony Takitani”. [W:] Ślepa wierzba i śpiąca kobieta. Przełożyła Anna Zielińska-Elliott. Warszawa: Muza; 265–288. Murakami Haruki (2009) 1Q84. Book 2, Tōkyō: Shichōsha. Murakami Haruki (2011) 1Q84. Tom drugi. Przełożyła Anna Zielińska- -Elliott, Warszawa: Muza. Murakami Haruki (2013) Shikisai o motanai Tazaki Tsukuru to sono junrei no toshi. Tōkyō: Bungei Shunjū. Murakami Haruki (2014a) Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa. Przełożyła Anna Zielińska-Elliott. Warszawa: Muza. Murakami Haruki (2014b) Den fargeløse Tsukuru Tazaki og Hans pilegrimsår. Przełożyły Ika Kaminka i Magne Tørring. Oslo: Pax. Murakami Haruki (2014c) Den farveløse Tsukuru Tazakis pilgrimsår. Przełożyła Mette Holm. Copenhagen: Klim. Murakami Haruki (2014d) „Iesutadei”. [W:] Onna no inai otokotachi. Tōkyō: Bungei Shunjū; 65–116. Murakami Haruki (2014e) „Yesterday”. [W:] The New Yorker. Przełożył Philip Gabriel. 9&16 June; 74–87. Murakami Haruki (2014f) „Yesterday”. [W:] Von Männern, die keine Frauen haben. Przełożyła Ursula Gräfe. Köln: Dumont, 49–86. Murakami Haruki (2014g) Zniknięcie słonia. Przełożyła Anna Zielińska- -Elliott. Muza: Warszawa; 67–71. Murakami Haruki (2015a) „Yesterday”. [W:] Hombres sin mujeres. Przełożył Gabriel Álvarez Martínez. Barcelona: Tuesquets Editores; 53–93. Murakami Haruki (2015b) „Yesterday”. [W:] Mænd uden kvinder. Przełożyła Mette Holm. Århus: Klim 2015; 41–72. Murakami Haruki (2015c) „Yesterday”. [W:] Mężczyźni bez kobiet. Przełożyła Anna Zielińska-Elliot. Warszawa: Muza; 59–108. Murakami Haruki (2016a) „Yesterday”. [W:] Mannern zonder vrouw. Przełożyli James Vesterhoven, Erblich Fennema, Amsterdam: Atlas Contact; 53–96. Murakami Haruki (2016b) „Yesterday”. [W:] Men uten kvinner. Przełożył Yngve Johan Larsen. Oslo: Pax; 51–92. Tanizaki, Jun’ichirō ([1948] 1957) Sasameyuki [The Makioka Sisters]. Przełożył Edward G. Seidensticker. New York: Knopf.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NDY5MQ==